Wednesday, July 31, 2013

Parkside Ranch

I am so thankful that the Lord gave me so many different opportunities to serve Him while in Quebec. Last week I had the privilege to minister in a Christian camp, Parkside Ranch. What a wonderful, commited staff they have there! It was a blessing to join them for almost three days and help out the counselors, get to know the campers and just be available... It was the perfect way to spend my weekdays between the two Sundays when I had the opportunity to share in several churches. I LOVE summer camps and I was so excited that God allowed me to serve Him this way too, especially being gone from WOL Hungary for most of the summer! Please pray for the Parkside Ranch staff as they are serving the Lord so faithfully!

Annyira hálás vagyok Istennek, hogy annyi különböző lehetőséget adott a szolgálatra itt Quebecben. Az elmúlt héten egy angol nyelvű keresztény táborban szolgálhattam. Számomra volt áldás egy ilyen nagyszerű odaszánt munkatársi csapattal együtt dolgozni! Csaknem három napig voltam ott, segítettem a tábori tanácsadóknak, beszélgettem a táborozókkal, és próbáltam elérhető lenni, ahol csak szükség volt... Ez volt a legjobb kihasználása a két vasárnap közti hétköznapoknak, mivel vasárnaponként több gyülekezetben is szolgálhattam. NAGYON szeretem a nyári táborokat, és úgy örültem, hogy ily módon is tehettem valamit Isten országáért, különösen, hogy a nyár nagy részét távol töltöm Tóalmástól. Kérlek, imádkozz a Parkside Ranch tábor munkatársaiért, akik olyan hűségesen szolgálják az Urat!

















No comments:

Post a Comment